Friday, October 7, 2016

Iforex Aanlyn Handel Forum

iForex Bedrog of Genuine? Gister het ek gaan deur 'n paar finansiële terme op 'n webwerf met die naam as Investopedia Terwyl ek lees deur en kyk video met betrekking tot sommige van die finansiële terme, My oë gevang 'n advertensies met betrekking tot iForex. Wat beloof om te leer hoe die foregin valuta mark werk. Met geen ondervinding of begrip van die mark. Ek was nuuskierig om dit te probeer. Die advertensies het 'Klik hier om jou gratis opleiding kry' en al. Ek het die nodige registrasies weggee my e-pos-ID en kontakbesonderhede, terwyl ek sit op die lessenaar by my werkplek. Vandag, het ek 'n oproep van 'n sogenaamde "opleidingsbestuurder 'onder die naam Rizwan, wat praat in 'n eerder ongeskik manier. Hy het gevra, of eerder gevra my om aanlyn te gaan en die rekening oop te maak op hul webwerf. En toe ek hom vertel dat ek wil nie en stel nie belang nie die man begin dreig my deur te sê dat hulle sal regsaksies teen my. Hy is gedwing op hierdie punt dat "jy die terme en voorwaardes aanvaar op iforex waardeur jy sal moet om handel te dryf met ons by gebreke waarvan ek gevolge in die gesig staar. Teen daardie tyd het ek baie kwaad en hang. In geen tweede gewissel my huis nommer weer. toe ek opgetel het die oproep, dieselfde man begin praat met my in 'n hoë toon eis hoekom ek hang op hom! Volgens hom het die maatskappy iforex het my IP-adres en kan my spoor en maak my gesig regsaksies. Nadat 'n bietjie versteur ek nagegaan met betrekking tot bepalings en voorwaardes 'n bietjie in detail, wat ek dink is nie kragte iemand om handel te dryf soos die man is my vra om te doen Ook, ek het gesoek op Google daaroor en het om te weet oor talle artikels waar mense beskuldig iforex 'n bedrog te neem net geld uit jou sak wees. 'n blik op een van so 'n BLOG. Die rede waarom ek het hierdie gesprek bygevoeg was dat ek nie veel oor buitelandse valuta en die iforex ding weet of ek weet iemand wat my kan help nie. So het ek gedink van hulp te vra van die rodinhood coumminty. Ek kan verkeerd met my gedagtes of wat ook al ek voel oor iforex maar dit is wat ek voel en wil die antwoord te kry op my vraag wees 'is dit nodig dat 'n mens wanneer maak net 'n normale aanlyn nodig om handel te dryf met hulle compulsoraily versuim waarvan dalk maak my gesig gevolge? " Nodig antwoorde en 'n paar gids.


No comments:

Post a Comment