Tuesday, October 4, 2016

Gratis Forex Wedstryde

getuigskrifte Ek was die gelukkige 1 pryswenner van $ 5,000 in 'n eksklusiewe wedstryd China se. FX Arena verander hoe ek vir ewig sal handel. Die geleentheid om so 'n groot kontantpryse te wen met 'n nul / min belegging is presies wat die forex mark nodig. Ek raai enige iemand wat nog nie 'n rekening om dit te probeer oopgemaak. Handelaars verloor 'n groot deel in gereelde forex, maar hier kan jy net verloor die koste van 'n kaartjie, of uit te kom met 'n groot wins. Ek aangegaan met geen verwagtinge, en toe hulle uitkom $ 5,000 ryker! Dankie vir die maak van my 'n gelukkige handelaar FX Arena jou! Fang Qiang, Sjanghai Toe ek sien daar was 'n wedstryd met 'n $ 50,000 prys pool en slegs $ 55 tot ingaan, het ek geweet ek moes my kanse te waag. Oor die duur 2 week my posisie 'n paar keer verander, maar ek het op die handel, wat daarin geslaag het om my te kry 1ste plek wen $ 13,000! FX Arena het my die kans om te wen groot met 'n klein belegging wat ek nooit gedink het moontlik gegee. Almal moet die Big Big wedstryd in te voer, moet jy nooit weet hoeveel jy sal wen!


No comments:

Post a Comment