Thursday, October 6, 2016

Hoe Om Live Chat Te Gebruik In Die Forex Bedryf

Hoe om live chat te gebruik in die forex bedryf In die ronde-die-klok wêreld van forex, daar is 'n uitsonderlike vraag na hoë kwaliteit kliëntediens. Inligting is noodsaaklik vir handelaars en dit moet verskaf op die plek. Met duur internasionale oproepe uit die prentjie, live chat lyk soos 'n natuurlike keuse vir makelaar maatskappye. Kyk hoe hierdie maatskappye gebruik live chat om vinnige en akkurate inligting te verskaf om hul besige kliënte. Die mark wat nooit slaap Wanneer die hantering van die grootste mark in die wêreld, kan jy nie verwag om weg te doen met 'n stilstand kom. A 24/7 diens is absoluut noodsaaklik. Dit is die rede waarom forex maatskappye kyk na die chat lewe as 'n manier om inligting vir al hul internasionale kliënte te bied. Maatskappye soos Tier1FX en FxNet glo dat live chat is 'n moet wanneer dit kom by die beantwoording van navrae kliënt. Die koste van internasionale oproepe is eenvoudig te duur om 'n lewensvatbare metode van kontak met 'n maatskappy te wees. Dit is ook nie moontlik om 'n tolvrye nommer vir elke land te voorsien. Live chat, wat slegs 'n verbinding met die Internet vereis, skyn in sulke omstandighede. Volgens Yana Marinova, Back Office 038; Ondersteuning Bestuurder by Tier1FX, live chat is nie net goedkoop, maar ook 'n baie vinniger as e-pos. Ons is op soek na die behoefte van 'n vinnige (soms onmiddellike) reaksie, wat e-pos kan nie altyd waarborg te akkommodeer. Live chat bied vinniger en meer interaktiewe ondersteuning as e-pos en skakel die koste van telefoonoproepe. Nog 'n kenmerk bevoordeel deur forex maatskappye is die vermoë om chat vir kliënte wat oor die hele wêreld te bied. Maatskappye kan stel om hul chat venster om taalspesifieke instruksies voor te stel en aan te bied veeltalige ondersteuning. ThinkForex en hul Engels, Japannees en Chinees chat is 'n goeie voorbeeld van so 'n uitvoering. Verdien die kliënte se vertroue Een van die unieke aspekte van die forex-industrie is die behoefte aan voortgesette kliëntediens. Volgens Yana Marinova van Tier1FX, die behoefte aan voortgesette ondersteuning is wat stel die bedryf afgesien van retails verkope: In teenstelling met kleinhandelverkope, forex rekeninge moet volgehoue ​​ondersteuning en bestaande kliënte te maak verskeie en langtermyn beleggings wanneer hulle tevrede is met die ondersteuning wat hulle kry. In die kleinhandel, is daar gewoonlik nie nodig vir die tweede of derde kontak met 'n kliënt 'n veiling verdien. Wanneer dit kom by die forex, kliënte ondersteuning is 'n deurlopende proses. Dit laat agente om vertroue van potensiële kliënte wat is meer geneig om 'n groter belegging te maak nadat hy voorbeeldige kliëntediens te verdien. Forex platforms kan verskeie verslagdoening opsies gebruik om die tevredenheid vlakke van hul kliënte te meet. Deur nou die waarneming van die skommelinge en merk die geselsies wat bygedra het tot die verandering, hulle in staat is om potensiële foute uitwys in hul diens. Om die diens op die regte pad te kry, kan bestuurders te kyk na die geselsies hanteer word deur agente en bied advies in real time. Volgens Christopher Reynolds, Direkteur by ThinkForex. toesighoudende geselsies en offer raad kan 'n groot opleiding metode vir nuwe agente wees. Hoe moet leef chat in 'n forex maatskappy lyk Wanneer begin met 'n live chat vir 'n forex diens, moet bestuurders en ondersteuning spanleiers drie belangrike doelwitte in gedagte het: 1. Verskaf maklik om toegang kliëntediens. Potensiële kliënte sal raad nodig op elke deel van die dag en nag. Die chat moet beskikbaar wees 24 uur per dag, 7 dae per week. Streef daarna om die navrae so vinnig as moontlik te beantwoord en probeer om dit op te los in een raak. 2. Bied chat in verskeie tale. Een van die redes waarom internasionale kliënte live chat sal kies oor die telefoon toe op soek na raad sal die laer koste wees. Maar dit beteken ook dat jy gereed is om te antwoord op hul moedertaal moet wees. Sien watter tale die gewildste is en huur agente wat in staat was om kliënte diens te lewer in daardie tale sal wees. 3. Doel vir 'n hoë kliënt tevredenheid. Om 'n groter beleggings te maak, handelaars moet sien dat jy omgee vir hul besigheid. Hou 'n oog op jou kliënt tevredenheid graderings en soek gebiede wat moet verbeter. Jou bestuurders kan nuwe agente te help deur afrigting hul eerste geselsies met behulp van funksies soos toesig of deur te gaan deur middel van hul chat transkripsies. As youd graag meer oor die implementering van live chat in 'n forex maatskappy te leer, kyk na ons gevallestudies met Tier1FX en ThinkForex. Foto met vergunning van Mark Morgan via Creative Commons.


No comments:

Post a Comment