Monday, September 26, 2016

Hoe Om Pokémon Speel

Dinge wat jy nodig het Merkers van jou keuse Verstaan ​​die drie basiese roetes na die wen van die "Pokémon" handel kaart spel. Spelers kan wen deur die beweging van al ses van hul pryse in hul hande. Spelers kan ook wen by verstek as hul teenstander loop uit "Pokémon" om te veg met of loop uit van kaarte aan die begin van 'n beurt. Vergader jou "Pokémon" dekke. Elke speler moet 'n pak 60 collectible "Pokémon" kaarte van sy of haar keuse te hê. Elke kaart "Pokémon" sal 'n ander funksie of waarde het en spelers kan kies watter hulle wil in hulle dek in te sluit, solank dit sluit 60 kaarte. As 'n algemene reël, sal spelers wil 'n verspreiding van verskillende soorte "Pokémon" kaarte insluit - basiese kaarte om te veg, evolusie kaarte om basiese kaarte uit te brei deur hulle imbuing met gespesialiseerde magte of eienskappe, energie kaarte wat punte by te voeg vir die aanval, en afrigter kaarte wat gespesialiseerde, one-time aksies uit te voer en dan weggegooi. Hier is die geaardheid van "Pokémon" kaarte tydens spel. Aktiewe Pokemon elke speler se lê in die rigting van die sentrum van die In speelplek, waar dit val, verdedig en ontvang aksies soos slaap, verwarring, verlamming of vergiftiging. Pryse lê aan die linkerhand van kant van die spel ruimte elke speler se. Elke speler se weggooi paal lê aan die onderkant regs van sy kant van die spel ruimte, terwyl die hoof dek (waaruit elke speler trek) is geleë in die regte sentrum kant van sy ruimte. Skommel die dekke en het elke speler trek sewe kaarte, die opstel van die res van die dek gesig af in die voorkant van hulle. Gaan jou hand om te sien of jy 'n Basiese Pokemon kaart te speel. Spelers sonder Basiese kaarte (aangedui in die boonste linker hoek) kan hul hande te wys en skommel dit weer terug in hul onderskeie dekke. Die speler betrokke kan teken sewe kaarte terwyl die opponent beweeg twee bykomende kaarte van sy of haar eie uit die dek om die hand. Elke keer as 'n speler moet skommel, kan 'n teenstander twee bykomende kaarte te trek uit die dek in hierdie mode. Vul Bank en prys Pokemon kolle, openbaar kaarte en besluit speler orde. Kies 'n Basiese Pokemon kaart van die dek elke speler se en plaas dit af in die gesig staar in die voorkant van jou op die bank. Tot vyf basiese Pokemon mag bestaan ​​op die regbank op enige gegewe tyd totdat hulle aktief is. Plaas die volgende ses kaarte in jou dek gesig af as pryse elke keer bygevoeg word jy 'n teenstander se Pokemon uit die spel klop, op soek na 'n prys net nadat dit gewen. Volgende, gooi 'n muntstuk in die lug en roep dit om te sien wie die eerste beurt neem. Ten slotte, flip oor alle aktiewe en DIE BANK Pokemon kaarte wat in die spel ruimte. Begin jou beurt. Teken 'n kaart van die dek tydens jou beurt. Voeg 'n Basiese Pokemon om jou Bench gebied indien daar is 'n gratis slot. Besluit of jy 'n Pokemon sal ontwikkel, die behoud van slegs sy energie, ontwikkelinge en skade tellers (toegepas op die spoor van skade deur 'n aktiewe Pokemon in 'n geveg ontvang hou). Oorweeg of om 'n Energie-kaart aansoek doen om energie punte by te voeg om kaarte vir 'n groter gebruik. Gebruik afrigter kaarte wanneer van toepassing op kaarte van jou teenstander negatief en jou kaarte positiewe invloed op voor hulle wegdoen. Strategize oor die vraag of 'n Aktiewe Pokémon met 'DIE BANK Pokemon ruil deur wegdoen energie kaarte wat gelyk is aan die waarde van die Retreat waarde van die kaart in die vraag is. Oorweeg val jou opponent met jou Active Pokémon aan die einde van jou beurt, met behulp van een van die aanvalle van die kaart. Eenvoudig te stel hardop wat val jy van plan is om te gebruik, in die mening wat jy het voldoende energie van die vereiste (water, psigiese, weerlig, veg of kleurloos) tipe om dit te doen. Gebruik die tellers te dui 10 skade punte vir 'n maklike stryd puntentelling as jy gaan, onthou dat Pokémon met skade punte voldoen of dit oortref hul treffer punte sal uitgeslaan, stuur die Basiese Pokémon en aangeheg kaarte om die afleg stapel, en sodat die stryd wenner 'n prys cinch. Hier is die reëls vir spesiale effekte wat veroorsaak word deur aanvalle op Active Pokémon. Ontwikkel 'n Aktiewe Pokemon onder 'n gegewe krag of stuur dit na die bank om 'n effek te verwyder. Slaap verhoed Pokémon te beskerm teen aanvalle of die aftog blaas. Draai die kaart in vraag 90 grade om slaap te dui. Gooi 'n muntstuk 'n keer, wat lei tot die kaart wakker (koppe) of sluimerende (sterte). Orient verwar Pokémon met die kop van die kaart se rigting sy speler om verwarring te dui en gebruik 'n soortgelyke muntstuk gooi om te sien of dit kan aanval of 'n toevlug (wen die reg om dit te doen met die hoofde), onthou om 'n toevlug koste met Energie kaarte te betaal. Wanneer verward Pokemons verloor die muntstuk gooi vir 'n aanval, het hulle uiteindelik self aanval op 20 skade punte (hoewel swakhede en weerstande steeds werk, as u aansoek doen om sy eie soort). Draai verlam Pokemon sywaarts tot verlamming dui, wat beteken dat die kaart kan nie aanval of 'n toevlug. Ten slotte, vergiftig Pokemon moet 'n merker van jou keuse te ontvang, wat aandui dat dit sal 10 skade punte ná elke beurt, sonder swakheid of weerstand reëls toe te pas. Vul enige Active Pokémon wat reeds uitgeskakel, wat jy kan doen tydens sy beurt jou opponent se.


No comments:

Post a Comment